torsdag.

Befinner mig på jobbet, jag vet ledig dag idag..
Men behövdes folk och jag behöver fler dagar..
så vad passar inte bättre? Nacken känns inte okej
än och det oroar mig, men ska ju tillbaka nästa
vecka så hoppas få någon ordning. & vet ni vad?
Jag visste ju att tre veckors obetald semester skulle
suga i kassan den här månaden, men att det blev
så dålig lön.. nä, det hade jag inte tänk mig.. fan
vad ledsen jag blir, ska ju till ullared.. blähä.

Hur som helst, igår va jag och fixade ögon&bryn
hos Linda, så snyggt. och gosade med valpisarna.
Sen till Rånäs & 3 km intervall träning på spåret
med mammi.. Idag efter jobbet ska jag ut med
Carolina, hopppas hon är sugen på intervall annars
får jag köra själv.. Sen laga middag och sen dega i
soffan, två lediga dagar.. och en grym helg.
Imorgon är det "Vi ses senare" middag hos Anna.
Som drar till fucking USA, helt galet.. ska bli så
kul.. På lördag har jag styrt Tjejkväll, har massa
planer på pinsamma lekar.. ska bli så kul.. sen är
det dans på OKÅ.. lovely.. Hörs kanske inte så
mycket med andra ord... men puss på er för att ni finns! ♥

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0