en fin dag är en bra dag.

Torsdag & det ser ut att bli en fin dag. Eftersom jag jobbar antagligen.
Men sen tar jag helg, imorgon ska jag äta middag med Carolina & sen
kolla på killarnas hockey match. På lördag ska jag till rånäs & gratta
min älsklings tjej som fyller 6 år. herregud, 6 år? Sen iväg o sniffa
bebis hos Madde&John, Julia och lilla Jonna. På kvällen har jag styrt
glögg kväll, plus en massa vin såklart.. Så brudarna kommer över &
sen tar vi nog oss vidare mot dansgolvet. På söndag har Inez kalas,
så ska hjälpa till med det & sen jobba en kort kväll. Skönt..
Ha en fin dag i solskenet, det tänker jag ha. Trotts att den spenderas
på jobbet.. puss&kram ♥


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0