En ny värld.

Tisdag, jag vill träna men min hals säger ifrån och jag gör
allt för att inte bli sjuk just nu.. Så, vilar. Har degat i soffan,
känner mig faktiskt inte alls pigg. och mår aningen illa. SKA
ringa läkaren imorgon, måste få någon hjälp med min mage.
Uppblåstmage, illamående, spya och värk. Nä, förstår inte att
jag inte tagit tag i det här tidigare, men man är ju som man är
väl? hursom helst, imorgon jobbar jag kväll, om kroppen tillåter.
Ska ta mig en lång powerwalk på spåret om vädret är lika
underbart som idag, älskar den friska luften. MM. Sen försöka
handla lite julklappar, brukar vara färdig med alla julklappar vid
det här laget, men nä. suck, dessutom är dem värsta kvar, dvs
fabians. åh, så jobbigt. Men det löser sig kanske. Nu ska jag
ordna mys här hemma tills fab kommer hem, vi ska se nya
Irene Huss. Åhhhhhhh, myspys med mitt hjärta. ♥

Idag fick Fabians Kusin Madeleine en till liten prinsessa.
Så glad för henne och hennes familjs skull, en sån fin liten tjej.
Stort Grattis igen, eller ja för typ sjunde gången? kan inte bli för
mycket av det.. Ska och hälsa på i helgen.

Längtar ju ganska
mycket efter en egen liten prins/prinsessa. ♥ Men dem som känner
mig väl är nog chockade över att jag inte har barn än? Men man
ser saker med andra ögon med åren, och idag är jag glad för att
jag inte har barn än, även om det är något jag längtar efter varje dag.
Men om nåååååååååågra år så. ( Vill ju inte oroa mamma)
Och först hade jag tänkt skaffa mig ett jobb jag trivs med och vill jobba
med och ett hus såklart, det är ett måste på min att göra lista.


Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis till kusinen!! Ååhh du kommer älska att ha barn!! Mina barn är dey absolut bästa som hänt mig!!! Förstår inte hur tråkigt jag måste haft det innan !! <3 hoppas magproblemen går över!!!!!

2011-12-06 @ 21:01:36
URL: http://missclefberg.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0