helg.

Jaha, helgen har gått igen.. Hade en super trevlig afterwork här
hemma i fredags, gästerna gick inte förns sent på natten! Tusen
tack kära ni. ♥ På lördagen var jag rätt så seg, skulle ha träffat
Sofie o fixat håret vid nio men nä, den orken hade jag ej. Senare
åkte vi till barkaby till fina Mickis & David, kikade på deras
lägenhet, åt sen lunch och shoppade. myspysdag. lämnade ett
snöigt barkaby och kom hem till ett regningt norrtälje, men nu
ligger ju det lagom snö på marken, gode gud låt den stanna nu då?

Ja min sista lediga dag av fyra idag, känns skönt att få jobba
faktiskt.. inte så jätte kul o va hemma när ingen annan är det.
Nä ska klä på mig o ta mig ner på stan en snabbis. Ha en bra dag. ♥





Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0