Onsdag.

Vädret är ju långt ifrån vad det var igår, och har sovit dåligt.
och nu har jag  skit ont i tänderna, ondare än vad jag brukar.
Fyfan, så jäkla less på alla problem jag har.. När vänder det?
Får se vad jag gör idag faktiskt, om jag har lust åker jag nog
o handlar lite små saker.. Men annars, baka kanske? och ringa
doktorn, måste.. och egentligen tandläkaren, och egentligen
naprapaten. S U C K ! vem har råd att lägga ut sånna kostnader
flera gånger på år?  Kommer troligtvis inte jobba ikväll heller,
avvaktar, men huvudet känns 20 kilo tyngre idag så nä.

Önskade att min käraste finaste bästa pojkvän var hos mig nu.
Serverade mig med varm choklad, små praliner och värmde mig. ♥


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0