Sen sist har jag blivit mörk brun hårig ig...

img_6350 (MMS)

Sen sist har jag blivit mörk brun hårig igen, siktar på ljusbrun men tillslut blir det nog bra.. Saknar dock att vara redhead men mitt hår klarar inte det.. Fått fina fransar&bryn och jobbat.. Fått höra i två dagar i rad på jobbet att jag är så snygg&fin, dom frågar om jag ska på en date eller om jag fått något roligt på natten? Tänk vad lite smink kan göra va? Men,  får nog inte börja få in det som en vana, då får man ju inte höra sånt längre? Varannan månad principen kanske? Idag slog jag in alla 31 julklappar, några återstår men det tar på krafterna.. Om ni undrar så känner jag inte bra med pengar utan lever bara jävligt snålt under julen för att kunna göra ALLA i min närhet glada..   Har även hunnit klippt och fixat lite saker hos mammi&pappi innan jobbet.. Och kvälls nöjet blev vad bilden visar, ska göra 2 på jobbet glada också.. Känner hur mycket  positiv energi som helst nu.. Åh, lite snö, smink och julen & jag blev en ny människa? Love it!


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0