hemlisar.



Ska berätta lite saker i brist på annat, sånt som ni kanske inte visste om mig..


* Jag tittar konstant på bensin mätaren i bilen, den får helst inte gå 
   under 30 liter, för då är det dax o tankas.. Annars får jag ångest.

* Jag älskar dansbands låtar, exemplet nedanför är ett jäkligt
   bra exempel.. en av mina favvo låtar.. 

* Jag vill ha ett hus.. barn och gifta mig.

* Jag har sjuka städmani problem, städar i princip varje dag
   och kan gråta o skrika över att det är stökigt osv.

* Jag har stora framtids visioner som jag helst inte vill att
   folk ska veta om, det är mina hemligheter. 

* Jag älskar blommor, bokstavligt.. Går in på blomsterlandet varje
   gång jag handlar, bara för att titta om jag inte köper vill säga.

* Jag skruvar på mina strumpor när jag är rastlös eller nervös.
   dvs. det blir små fina "strutar" i varje sida av strumpan..

* Jag lyssnar mest på deppiga låtar, för att dem får mig att bli
   ledsen, och sen blir jag jätte glad igen.

* Jag har en hemlig låda med saker som alla skulle tycka va hel
  knäppt om dem visste vad som fanns däri. ( Några har faktiskt fått sett den) 
   & deras reaktion var ungefär " helknäppt"

* Jag är ett ljuslyktor freak, i vårat vardasgrum finns det 36 ljuslyktor/stakar.

* Jag har och kallas fortfarande för Bullen, för att jag hade vanilj bulle parfym
   när vi gick i högstadiet.. liksom va?  juh.


http://www.youtube.com/watch?v=gqmF2mtx7XE



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha men juste, du skruvar dina strumpor.. det är SÅ mycket du!



ps. din låda är helknäpp, men ack så söt! :)

2011-02-23 @ 19:17:29
URL: http://carolineilola.blogg.se/
Postat av: Anonym

hörrö du kan inte skriva att du har en hemlig låda. jag måste få se den. haha du vet jag är typ världens nyfiknaste ;) och dansbands musik de är grejer de!

2011-02-24 @ 21:43:00
URL: http://elinelleh.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0