Detox.

Hade tänk börja detox kuren imorgon, men har inte hunnit köpt den
ännu så det får bli på tisdag.. känner mig taggad, vet dock inte vilken
av dem jag ska ta, men blir nog tablett formen.. Även ändra min kost
med andra ord, även om det inte behövs. nu ska gammalt äckligt
skit bort från kroppen och en piggare kropp välkomnas.. får se om
det funkar, ut ifrån vad jag läst så har det funkat för det flesta..
Någon som prövat? Sitter på jobbet och har det skit lungt, inte alls
kul men inte så mycket o göra åt.. Väl hemma ska jag försöka få med
mig fab på en promenix och sen blir det en lugn hemma kväll hoppas
jag.. framför prison break, vi kör maraton.. och jäklar vad med tid
det tar, är ju några timmar.. men det är kul!!

Poängtera att jag även gjort en kategori för träning & hälsa..
För nu ska det börjas på allvar..


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0