hemskt massa hej.

Ja ni ser, det står still. men utanför bloggen  står det inte still, har hunnit så mycket
saker sen sist.. och jag tänker hela tiden att idag ska jag hinna in på bloggen o
lägga in lite bilder, men det hinner jag inte.. däröfr bjuder jag endast på dåliga
kamera bilder, jätte tråkigt jag vet.. men det kommer bli ändring, när vädret
ger mig inpration till o fota och då jag blir piggare.. Sen sist har vi iaf, ordnat om
i våran hall, har ju inga före o efter bilder just nu eftersom det blir mobil bilder
men det blev iaf så mycket bättre och luftigare, även äntligen kommit till skott
med projektet i vardagsrummet.. har kollat på tusen olika saker känns det som
skänkar, byråer hyllor mm.. Men eftersom det inte finns en enda snygg byrå/skänk
under 2000 och vi absolut inte har råd o prioritera en sån kostnad så blev det
hyllor, även om ikea besöktet blev äckligt dyrt ändå så blev det ändå bättre.
och jag är så nöjd, sitter o bara stirrar hela tiden.. är ju dock inte klar ännu, får se
vad som mer ska få stå där.. Jag har även haft sönder kylskåpet, dock andvänd
bart men ingen glashylla.. ett nytt är beställt inte heller det en billig historia, men
tack vare pappa så skönk den en bra penga bit, dock bajs dålig leverenstid så 2
 februari, så snyggt.. SVART.. lovelovelove.. vill inte ens fylla det här kylskåpet med
har även haft mina mysiga brudar här på middag och tjej kväll, spel i dess like
och vin.. Mycket mysigt och trevligt..

Idag har jag jobbat, åkt till norrtälje o hem o åt sen tillbaka till rimbo för träning
mycket lönsamt för mitt bensin konto men thats life när man samåker till jobbet.
Man tjänar ju på det i det långa loppet ändå, Tränat som en galning kände mig
så taggad.. sen nu sitter jag hemma, borde ta tag i disken och städa.. men låter det
vara tills morgondagen.. då jag är ledig och jag o mammi ska göra något.. vad får
jag nog reda på om en stund!



Hallen allt nytt och omgjort förutom skohyllan som är om svettsad..



& så vardagsrummet, den här väggen var alltså empty förut..

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0