tjugo år.

Blir ett försenat inlägg tillängnat min fina underbara vän, cirka 25 minuter försent..
då jag tillbringat dagen på jobbet och sen hos henne.. väldigt mysig och lyckad kväll
för min 20 åring.. helt galet att det är vår tur att fylla 20.. Can't wait tilll min
födelsedag.. åh. har stora planer. För övrigt mår jag inte okej, känner mig allmänt
deppig pga en rad olika saker, saker som jag inte får nämna till någon pga sekretess
och min mage strejkar, har fruktansvärt ont.. Ja, jag är inte fine.. och tänker inte
låtsas vara det för någons skull, så take it or leave it..

Min bil strejkar även den, nej än är den inte död.. men det dröjer nog inte många
månader innan den tar sina sista andetag, den har ju gått några mil om man säger så.
Vet inte vad jag gör då, ska verkligen börja kolla på en ny.. men det är ju verkligen
prio ett, men klarar mig inte utan en heller.. Vill dessutom ha pappas taxi, som jag
hoppas ska bli till salu snart.. nog om bitterhet..

GRATTIS ÄLSKADE VÄN, PÅ DIN STORA DAG!! Älskar dig.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0