städmani.

Hade en mysig kväll med Carolina igår.. Åkte sen o hämtade min
berusade man, alltid lika kul.. när dem inte är för berusade såklart.
men det var okej.. Städade som en tok igår, eftersom vi åker
imorgon, städade igårKVÄLL, och ja, imorse ser sovrummet likadant
ut, fullt av damm.. blir så inihelvete less, måste vara våran tvätt-
maskin eftersom dammet kommer från sängkläderna och dem är helt
nytvättade, åhh blir så ledsen så ledsen, jaja, bara dammsuga ikväll
igen! Önskar innnerligt att jag inte hade sånna fruktansvärda städmani
problem.Ska iaf åka o lämna min trasiga bil, lämna fabs i rånäs och byta
till en av pappas, tur att man har en snäll pappa som lånar ut bilar..
och tur att han har några på lager. Får se om vi äter i rånäs eller hur
vi gör, hem o packa är ju ett förslag o tänkte låna väskor där så får
nog bli middag hemma.. oklart om hur fredagen ser ut, vill ju se
takida såklart.. men ja, annars åker vi på måndag igen.. Till ullared då.
Men vi hörs ikväll, ska tvätta en tredje och sista maskintvätt. och pyssla
med lite annat, vill ha ett fint o rent hem när jag kommer hem.  puss!



Thailand 2007.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0