Limitless

JA, igår var det ju student.. jag & Carolina åt en god
frukost på en uteservering på stan, handlade diverse
saker.. och så åkte vi till Elgiganten för o köpa mitt objektiv.
Nästan 1000 kronor dyrare i butik.. men det förhandlade
vi ner till 100 kronor dyrare.. Och jag är toppen nöjd
det lilla jag prövat det, kommer förmodligen o sälja
det sen o sattsa på ett L-optik men de kostar ju över
10000 så det får vänta. Sen åkte vi till Petras student
mottagning, åt gott och sen åkte vi hem.. tog det lungt
o sen åkte vi o åt med sebastian, sen kom carolina &
så gled vi i fabs nya bil haha, sen ko dem hit på en
drink lite kort & filmen Limitless. helt klart sevärd, fråga
fab han somnade direkt.. Men jo den va bra.. Idag kommer
min Farbror & hans blivandde Fru hit och så ska vi planera
bröllopet en sista  gång antar jag, bara en vecka kvar.

Sen ska vi ut & käka på G, eftersom mamma fyllde år i
onsdags.. Blir myspys dag, hoppas jag hinner åka iväg o bada.



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0