lovely summer.

Älskar att få komma hem till rånäs, gå barfota i gräset,
gå en lång powerwalk och inte möta en enda människa,
springa i vattenspridaren, ligga och sola o få vara med
bästa familjen.. kommer spendera stor del av min sommar
där, såklart. dock känns det ovant o inte kunna gå in i
sitt rum och stänga dörren om sig..  sängen stor kvar
på samma plats, men det är inte mitt rum längre. känns
hårt.. Jobbade iaf sen en kväll tillsammans med bästa
Anna, planerade sommaren hårt och hade det allmänt
bra.. nu sitter jag framför Skilda Världar utan bästis fab.
För han är på väg hem i sitt nya vrålåk. JA, jag är så
glad för att han är glad över sin nya bil.. ska åka en liten
sväng direkt när han kommer, blir nog sent men måste ju
få glida jag också ? här har ni den iaf..


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0