Bloppis.

Renser garderoben, o har kastat hur mycket som helst som ska till
kläd insamling.. men hittade lite med prislapparna kvar bla.. så
tänkte att någon kunde vara intresserad, vi får se!



Blus/ Tunika Från H&M.. super söt och fin.
Storlek 36. 40 Kronor!




Helt oandvända läckra Leggins, prislapp kvar.. från ginatricot.
Storlek S, nypris 129 :-  Säljer för 15 kronor.



Prickig söt kjol från H&M, med resår i midjan passar därav allt från xs-m
men är i storlek S, helt oandvänd prislapp kvar. Nypris 99:-
Säljer för 15 kronor!



Leggins från H&M med paljetter, aldrig andvända. Storlek 164/S.
Nypris 129:-  Säljer för 10 Kronor!




Underbar söt blommig midje kjol med knyte i midjan.
Kommer från bubbleroom nypris 199:- Andvänd 1 gång.
Storlek 38/M. Säljer för 40 Kronor.



Superskön pösig tröja från H&M  Storlek S.
Andvänd enstaka gånger.. 15 Kronor.



Byxdress för varma sommar dagar, från BikBok.
Storlek M, men passar helt klart en S. 20 Kronor.




Ursnygg tajt pennkjol, från h&m aldrig andvänd. prislapp kvar.
Nypris 198:- Storlek 36.  30 Kronor.


Alla köp går att få postade, frakten ligger på omkring 30 kronor..
Avhämtning går även utmärkt.. Är ni intresserade skriv ett inlägg här eller
skriv till mig på [email protected]  !!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill ha dom svarta paljet legjinsen med storlek 164 för tio kronor.

2011-03-06 @ 18:12:07
Postat av: Anonym

Jag vill ha dom svarta paljet legjinsen med storlek 164 för tio kronor.Glömde skriva att det var jag =)

2011-03-06 @ 18:59:23
Postat av: Anonym

Jag vill ha leggingsen från gina och pennkjolen! Och jag hämtar gärna :D

2011-03-06 @ 20:21:05
URL: http://thessinwonderland.blogg.se/
Postat av: Anonym

Perfekt! Passar det att jag kommer och hämtar dom någon dag i veckan? :)

2011-03-07 @ 17:35:37
URL: http://thessinwonderland.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0