För kärlekens skull.

Jag fick min korgstol, fabs mamma hade en som jag fick..
fast hon faktiskt andvände den, så supersnällt. Blev dock
inte som jag ville, då mitt vitrinskåp är skit dumt o bara kan
stå i mitten för att det ska se bra ut.. Annars har jag varit
på hockey, herregud. sen ikea med carolina o så bjudit
över dem o fabs mamma på schlager kväll. Idag segat och
nu väntar 5,5 timmes jobb.. Första bilden är så jag ville ha
det, men som dock inte gick, andra bilden är så som det ser
ut, dock inte klart.. ska fixa en "gammal" lampa, gammalt
stuk åtminstonde.. blir nog fint.



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha använde hon stolen?:p aldrig sett den, jo kanske i fabbes rum:p

2011-03-13 @ 21:16:13
URL: http://poxx.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0