hey you.

okej, igår var typ den värsta dagen i mitt liv.. eller njae. men låg 
i sängen/soffan hela dagen & kvällen.. hämtade fab vid halv nio,
åt lité och sen somnade vi båda i princip.. sjukt kul eller inte.. och
idag, valde min kropp att ge mig ömmande bröst och mens.. för er
som är intresserade, så förbannad, eftersom jag inte har det annars.
Gör så inihelvete ont, och jag ska jobba. skitsur svar ja. men är
väldigt glad över att ha min man hemma igen, pussas o kramas
hela tiden.. oj vad glad han blir eller inte.. Jobbar fem dagar i
veckan som kommer igen.. och då orkar jag inte ens sätta på
datorn när jag kommer hem, finns en massa andra saker som måste
göras hela tiden.. Nu ska jag klä på mig, och börja vandra mot bilen
som tar mig till jobbet, om det ändå vore så att bilen tog en till
jobbet vet inte om jag pallar trycka på gas pedalen ens.

Vilket sjukt irriterande o jobbigt inlägg, jag vet.. bättring.. Våren
är ju på G, därav sommartid idag.. underbart. puss påer.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0