min fina vän.

min fina underbara vän mikaela, är ju på andra sidan jorden och lever livet.
varje dag saknar jag henne, ju längre tiden går o desto fortare våren närmar
sig, kommer jag sakna henne ännu mer, sakna våra hurtiga promenader i dem
heta och sena sommarkvällarna, våra vin kvällar på våran balkong, vårat häng
i pappas båt och i parken.. behöver nog inte säga så mycket mer än att jag
saknar henne, önskar henne allt underbart o allt fint.. men även önskar jag
att hon kommer hem. min fina vän..


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Tack så mycket :)

2011-03-06 @ 23:51:55
URL: http://miazetterstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du ar bast! Saknar dig sa himla mycket! Saknar oss. Snart far jag krama om dig min van. I sommar ar det du&jag babe.

2011-03-12 @ 11:54:10

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0