min kärlek, mitt allt.

Ibland behöver man skriva av sig, idag är en sån dag..
inte för att ni egentligen behöver veta, eller borde bry er utan
för min egen skull, endast. Jag har ganska stora problem,
med saker som är svåra att göra något åt.. som att jag är
väldigt svartsjuk & att jag tycker det är sinnesjuk jobbigt
att sova utan fabian, och ännu jobbigare när han är borta.
Jag gråter ofta över att vara utan honom en natt, eftersom
det näst intill aldrig hänt sen vi flyttade ihop, vilket snart
är ett år.. och hela tiden, är jag ständigt orolig över att
bli utan honom, och därför krävs det mycket ord som
bevisar motsattsen, det är han bra på min fabian.. men
jag tycker synd om min älskling, som får dras med mig
och min enorma ja vad ska man kalla det?
& Det är ett problem, ett stort problem.. som jag vet att han
tycker är jätte jobbigt, o självklart även jag.
Men det är ungefär som att försöka sluta röka, för tro mig
jag har blivit bättre, det har jag men det är sjuhelsikes
svårt o bara sluta göra något som man inte ens rår över
själv, i o med det är de till o med svårare än att sluta röka.
och jag mår inte heller bra utav dessa tankar, dem gör mig
fullständigt galen, förvirrad och ledsen. Vilket ofta leder till
att jag blir deppig, som i sin tur leder till bara dåliga saker.
& därför vill jag bara säga tack till min fina underbara
bästa pojkvän, för att han orkar stå ut med mig, för att han
älskar mig varje dag och för att han jämnt finns där.
Han är solen för mig varje dag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni e så söta tillsammans!:)<3

2011-03-07 @ 14:53:03
URL: http://poxx.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skönt att veta att jag inte är ensam om skiten... Usch alltså :(

2011-03-07 @ 14:56:05
URL: http://idarosman.blogg.se/
Postat av: Anonym

När det känns som värst, försök tänka på allt bra ni har och hur fint allt är, så kanske det blir lättare att inse att han inte vill förlora allt han heller. Det är ju precis lika fint för honom! Var rädd om varandra!!

2011-03-07 @ 17:17:44
URL: http://salomonssons.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0