update.

Svin dålig uppdatering, har inte haft tid.. Har iaf gått i blivit med nytt kamera
objektiv, därav bilderna som kommer nedanför.. grymt, vill bara få vår o
sommar så jag får pröva fullt ut.. Ikväll är det fredag, fab drar på kryssning
och brudarna anländer hit, är galet taggad.. Snart kommer Ingrid o Fredrik o
så ska jag klippa fredrik, sen kommer simon klippa honom och sen kommer
en drös brudar på ingång.. Imorgon är det samma visa igen, därför blir det
lågt med update ävén i helgen, o så jobbar jag på söndag.. meeeeeeeeeen
ha en fantastisk helg.. puss&kram.







Har köpt nya kaffe koppar, älskar dem..
o en annan bild, bevisar att jag blivit förälskad i turkos.




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0