Watermelon.

Rätt frånvarande, så det kan gå.. har jobbat sen i söndags kväll, min
kropp har sagt ifrån ett x antal gånger, på inte tal om mitt huvud..
som jag för övrigt skulle kunna byta mot vad som helst!!
Efter jobbet idag var jag iaf till Linda fixade ögon o bryn, lyyyyx..
Klippte min bror, käkade o sen träning, jympa + gym.
Kroppen känner sig gladare nu o jag antar att det är träningens
förtjänst,  dock känner jag på mig hur den kommer må imorgon
då huvudvärken fortfarandr sitter i, så om jag orkar ta mig till
jobbet återstår att se.. Imorgon ska vi även börja göra om här
hemma, nya tapeter, ny fin bänkskiva osv osv osv.. jag är lycklig
eller åtminstonde kommer jag bli det.. I hegeln är jag hel ledig,
vilket jag känner är totalt värt mig,  dock sugen på o ta ett litet pass..
vi får se. annars är det derby på fredag, kvalet.. jävlar vad jag ska
hejja!! På lördag inga planer än så länge och söndag 1 års kalas
för Julia.. ska bli myyyyyyyys. Nej BB kallar va.. ska bjuda på mina
läckra ögon imörra om jag hinner, nu en bild på en ny kär favorit.
ni bara måste prövä!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är tävlingen Veckans Bild avgjord!


Kolla in bloggen och se om det var du som vann! 


Mvh Emma.

2011-03-02 @ 07:29:55
URL: http://planetarygo.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack. visst blev det. :D

2011-03-02 @ 09:45:21
URL: http://miazetterstrom.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0