Collection 52.

Gick upp kvart över sju på min sovmorgondag, ventilations
grejen såklart.. men då blev de ju såklart att dem kom vid
halv tio idag, yey.. glad tjej, eller inte. hur som helst känns
det som att klockan är typ 3 eftersom jag varit uppe så 
länge, hunnit hämta ut paket, o mina inbjudningskort tills
jag fyller 20 och en sväng på stan.. nu ska jag äta en frukt
o sen kommer Emma o hämtar mig och så är det dax för
8,5 timmars jobb.. Imorgon behövdes det också folk, o jag
behöver timmar.. men ska träna o sen fika med tjejerna så
tackar nej.. Ha en fantastisk dag, i ett fantastisk fint väder.
 
Tipsar om den här fotoboken, har precis gjort en egen..
super enkel och jätte söt.. In och gör en ni också Extrafilm.se


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0