En liten liten blomma.

Jag har en kärlek till blommor, att få plocka händerna fulla av blommor kan vända hela min dag.. Eftersom jag vet att många andra känner likadant, älskar jag även att få ge bort blommor, såväl köpta som handplockade.. Jag kan ju inte alltid ge till alla söta tanter vi har på jobbet, och såklart har man sina favoriter.. Men försöker.. Idag plockade jag in 2 stora buketter med blommor till min lilla gumma, ögonen blir alltid lite speciella på henne varje gång jag stiger in i dörren med blommor, hon kan sitta o bara titta på mig, le, och säga hur mycket det betyder för henne!! Något SÅ litet,  kan göra någon så glad.. Ut o plocka blommor med er, ge någon på gatan bara.. Åhh vilken fin symbol blommor är.
Idag skämmer jag bort mig själv med att fixa ögonbryn & fransar efter jobbet.. Känner mig helt lyrisk inför det, alltid lika jäkla skönt när man går där ifrån..  Sen blir det middag med fab.. O en film i min ensamhet eller, om vädret inte sviker en runda på spåret..

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0