sakta ner dagarna någon?

Som ni kanske ser har jag nu en fungerande slidshow.. tusen tack till
Christin för det.  Dagarna har varit lite hektiska.. Igår måndag, körde
morgonträning, sög musten ur både armar och ben, kändes igår promise.
Sen fixade jag här hemma, åkte till rånäso hämtade mamma vidare till
uppsala, ner på stan, sen till Ikea, proppade bilen full och så vidare till
rånäs, där jag skulle på bröllops möte.. Sen hem till fab, hemma strax
efter halv nio, upp med hyllor i tvättstuga och sen slocknade vi i sängen
runt halv tolv.. Upp & jobba dag, hem till norrtälje, hemma halv fem..
upp med nytt badrumsskåp, o sen tillbaka till rimbo halv sex för 2 timmars
tränande.. hem, laga middag, och så sängen.. Ja, rätt fullt..
Idag jobbar jag kväll, tänkte mig en lång o skön sovmorgon då jag upptäckte
vid cirka 6.00 att hantverkarna ska komma o fixa ventilationen, ähh.. jag
sover vidare, dem ska inte in sovrummet säkert.. Vaknar av att någon står
bredvid mig i sängen o håller på med ventilationen, bara låtsas sova. hump.
och så gick jag upp 8.00.. suger anus, eftersom dem dessutom kommer både
imorgon och på fredag o jag har sovmorgon då mä.. skit skit skit..
Vädret är guld, o funderar på o åka till rånäs en stund innan jobbet..

Igår fick jag även ett till bröllopsjobb, fotografering. det är lycka ♥
Ska jag fota ett bröllop o massa mer den 18 Juni. känns lite nervöst men.

Har tyvär ingen före bild på det vi gjort, men dem som varit här vet ju..
här kommer resultatet! ( Mobil bilder)




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0