min bästa vän, tjugo år.

mikaela, min mikaela. åh vad jag är glad att jag har dig.
trotts det stora avståndet, som gör ont i mig varje dag så
känns du hela tiden närmst, jag vet att jag kan säga allt till
dig, du ger mig alltid dem bästa svaren, dem bästa råden..
du får mig att skratta åt sånt som är svårt, du låter mig gråta
precis när jag vill. du är verkligen en vän jag alltid kommer
bära med mig, oavsett om du vill eller inte. du är min, bästa
finaste vän. och jag älskar dig.♥

Idag fyller du 20 år, där är din tur och jag vet hur mycket du
längtar efter den här dagen varje år, kanske lite mer än alla
andra eftersom den inträffar så sent? jag önskar att jag kunde
vara hos dig idag, krama dig hårt och sjunga med min ljuvaste
röst, ha världens finaste dag, min solstråle.  

♥     ♥     ♥







MIN FANTASTISKA MORMOR FYLLER OCKSÅ ÅR IDAG,
OCH SJÄLVKLART ÄGNAR JAG EN BIT TILL DIG MED..
STORT GRATTIS FINA MORMOR PÅ DIN FÖDELSEDAG, ÄSLKAR DIG. ♥


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0