the past.

Har varit lite frånvarande, i fredags var vi bara hemma.. Jag framför idol,
fab framför hockey.. I lördags gick jag upp tidigt, for iväg till uppsala med
mammi och monika, stressigt hem och så kom Sofie, käkade middag och
sen kom Mikaela & David och hämtade vitrinskåpet som dom köpt av oss.
Sen åkte jag och Sofie iväg till Hallsta, första gången jag var där och kommer
förmodligen aldrig mer åka dit frivilligt, herregud vilken håla.. trodde det
var ett skämt hur långt det var och hur det låg, kollade iaf på när grabbarna
spoade skiten ur hallsta killarna, så välförtjänat.. och min hjälte till pojkvän
gjorde 2 mål och var helt sjukt duktig, aldrig sett en sån kämparglöd. Alla hade
den glöden, så kul o se. Körde hem och fixade här hemma, tjejerna kom och
sen typ halva hockey laget, tror vi var 29 personer hos oss, rätt trångt.
Sen upp till mobergs, och kan vara en av dem roligaste gångerna jag varit
där, herregud. åhh. sånna kvällar är guldvärda.

I söndags städade jag, herregud vad vidrgit det var här hemma..
Sen åkte vi o käkade med Dennis & Lagge och sen var vi bara hemma och
hade det skönt.. Igår var jag hemma hos Linda och barnen en sväng, blev
bjuden på våfflor, lyx. och så mysigt. Efter det, jobb och idag jobb..
Imorgon är jag ledig och det får vi se vad jag gör med, vill göra mycket.
Ska försöka avverka lite julklappar, känns som det är på tiden.
Nu har ni fått reda på vart jag varit under dem här dagarna..

Juste om jag fortsätter vara frånvarande, beror det troligtvis på att jag sitter
bänkad framför Vampire diaries hela tiden, är helt fast.  Och till något
helt annat, min iphone.. ( krossat hjärta) mikrofonen har pajjat, så kan
inte ringa normala samtal. har däremot blivit tipsad om en kille här i Nt som
fixar, ska bara hitta ett nummer eller liknande. någon som vet? hjälp tack.

ha det bra. ♥






Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0