5 nya favoritfilmer.

hejhejhej. har förbannat ont i nacken, och då menar jag det..
Jag har alltid varit en sån som klagat på ganska mycket, " mamma,
jag har ont i huvudet, ont i magen, i tån, i armen mm" Men på
senare tid då jag verkligen börjat få stora problem, riktiga så är
det liksom ingen som riktigt tror mig, till och böjre med nacken.
Som jag förövrigt behandlar, men måste dit igen nu alltså, mina
tänder som jag slipat ner av bara f*n, som ilar konstant.. Vill bara
dra ut dem, men har inte råd o lägga dem pengarna nu, och min
mage, som sväller upp när jag äter, gör mig illamåeende och
tvingar mig att spy,nä vill inte klaga och försöker låta bli,
har dessutom känts bra i både nacke och tänder en lång tid nu,
men nu är det tllbaka och jag blir ledsen.. mitt i allt sorgset ska jag
tipa om 5 måste se filmer, NYA romantiska filmer, för jag vet hur
själv hur svårt det är o hitta en vettig sida där det finns NYA
bra fina filmer.. så här kommer dem. enyoy. ♥


1. A little bit of heaven.





2. Something Borrowed.




3. Water for elephants.




4. Friends with benefits





5.  Nawals hemlighet.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback