att komma hem.

Planet blev försenat inatt, skulle gått 23:25 men vi lyfte väl
01:45 kanske.. Väl hemma i norrtälje efter 06:00, sov ett par
timmar, packade upp, tvättade, åkte till fabs mor o grattade henne,
handlade, åt middag, och körde på grabbarna, fabian kör all in..
Jag sitter i soffan, efterlängtat glas ramlösa, idol och en massa
bild fix, herregud vad med puss bilder på mig och fab, hoppas
ni kommer stå ut.. Haft en helt fantasitk vecka i alanya,  känns
inte alls kul o vara tillbaka här i regnet, men att få komma hem
till vårt hem, vårt fina hem, åh. den känslan går inte att beskriva.

som sagt, en helt del bilder nudå.. ♥
Världens bästa fab & lillebror som orkar stå ut med mig och min kamera.





























Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0