lördag.

Thuns stängde ju två idag så vi hann inte dit, åkte istället till täby.
Kvalitetstid med mommie.. Fick med mig ynka saker hem.. men det
är ju lika bra, sparasparaspara pengar. Ska bara vara hemma ikväll,
skulle ha jobbat kväll imorgon men bytte till dag så jag kan se
fabs match.. Hoppas innerligt att jag kommer upp imorgon, är ju lite
risky med klockomställningen, men om jag ställer tillbaka den innan
jag går och lägger mig, och sen ställer mobilen om sig själv aoutomatiskt
så borde jag ju vakna 4 istället för 6? eller hur? och då är det bara somna
om, typ? haha. orkar inte.. menmen så blir det.. Hoppas ni får en fin
kväll, ska bänka mig framför så mycket bättre.. ♥



Kommentarer
Postat av: Linda

Haha orkar inte med mig själv!!! Fina grejor!!

2011-10-30 @ 07:30:49
URL: http://missclefberg.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0