oasis.

Igår hade jag andra delen av florist kursen, vi jobbade med
oasis.. grymt kul, helt klart min favorit.. har hittat en super bra
sida där man kan beställa hem massa eget till det, så mamma och
jag ska beställa imorgon innan vi åker till thuns. Ikväll blir det
en lugn kväll hemma,idol.  fab kommer hem från träningen nio, då står
middagen serverad.. Blir fläskfilegryta med trattkantareller, ugnbakad
klyftpotatis och svampsås.. mm. ett glas vin på det kanske?

Här kommer reslutet från igår iaf. Alla gjorde jätte fina resultat,
skulle kunna tänka mig att köpa allas.

♥       ♥      ♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: JA! Tack för det :)

2011-10-29 @ 10:52:04
Postat av: Nathalie

Sv: JA! Tack för det :)

2011-10-29 @ 10:52:34
URL: http://delavmittliv.blogg.se/
Postat av: Signe Veronika

Digget den. Kjempefin! :)

2011-10-29 @ 13:50:13
URL: http://www.signespebu.blogg.no

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0