A beautiful day.

Godmorgon, vaknade dock inte nu men ändå..
Vet ni vad, hittade en ljuslykta på Rusta igår som jag verkligen
ville ha.. en som jag letat efter väldigt länge.. Men jag köpte den
inte ! Så sjukt duktigt gjort av mig, även om jag ångrar mig..
Måste spara de lilla jag har den här månaden, för jag ska till
Ullared,  det är minst 3000 med allting.. omdet ens räcker.
Vi kommer troligtvis åka utomlands, och i oktober ska jag gå
en florist kurs som kostar 2000.. Ja pengarna springer iväg om man
säger så, känns som jag måste jobba ihjäl mig för att överleva..
ingen glad tjej i nuläget.. Vill bara få vinna lite, så man iaf har lite
över.. men nä. blä blä blä. Idag hade jag tänkt hinna med en
sväng på spåret, sen ska jag till rånäs, så det är mycket möjligt att
jag tar med springskorna dit istället, tycker så mycket bättre om
att träna ute där.. feels like home. Sen ska jag göra lite saker där, mer än
så säger jag inte i nuläget ifall nån som inte får läser min blogg.
sen kommer det llite tjejer hit,  för lite drinkar o kanske en sväng
till dansgolvet.. vem vet. Ha en trevlig lördag hörni.  ♥


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0