blow.

Ingen bra start på min dag idag, nu ska dom ju sätta in fiber
i väggarna i alla hur här ( självklart är det bra) men det är helt
sjukt jobbigt, idag hade jag sovmorgon, ska jobba kväll och sen upp
tidigt imorgon så behöver få sova lite extra, då kommer hantverkarna
eller vad fan man kallar dem, plingar på o kommer in.. Eftersom dem
inte ska in i sovrummet, tänker jag att jag ligger kvaro försöker somna
om, bara att en av mupparna går runt o kollar i lägenheten, även i
sovrummet där jag låg, så jävla förbannad, och sen ska man duscha.
hmm, kan man det då eller kommer dom? ÅHH. brinner fullständigt av.

hur som helst, ska försöka äta något nu, ner på stan lite fort,
hämta ut min förstorningar,  o sen vidare till jobbet.. vill bara hem, fast
jag inte ens åkt.. lyckat.. Får se om fab är sugen på o se nya maria wern ikväll.
hoppas, ha en fin dag kära ni. ♥


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0