I'll see you again.

Jag vill få skriva, skriva sånt som bara jag förstår, sånt som bara jag vet.
Egentligen inte hemligheter, egentligen inget fel, egentligen inget rätt.. bara få
skriva, bara få känna, bara få göra, precis som jag vill.  Utan att någon
lägger sig eller har en åsikt. Det är ett problem med en blogg, alla kan läsa
och ingen har någon aning egentligen. och man vill skriva som i en dagbok
fast den är öppen? jag borde skaffa en dagbok, någon som vet om man kan
göra en fin dagbok i bloggform? fast privat.. Det är ofta jag skulle
vilja få försvinna, vara ensam en lång tid, låta tiden stanna, o försvinna för en
stund.. få tänka, få vara. Där Ingen kan säga till mig vad jag ska göra, tycka eller
känna.. Få vara mig själv, bara mig och ingen annan. där det är okej att vara
ledsen, eller väldigt glad.. där det är okej att få gråta i flera timmar för att det
kommer kännas bättre sen då. Allting är inte lätt, det vet jag med. Man allting
kan vara enklare. och för mig så skulle det börja med dig. om du försvann.


Kommentarer
Postat av: L i e - Fucked up

Det går ju att ha lösenord på bloggen, så den är låst! så får du ge ut lösenordet till folk som får läsa de du skriver! om du vill att någon ska ha de :P

och man får känna.. tycka... gråta! och ingen ska bry sig, kritisera dig för de du vill... Kramar!

2011-09-11 @ 18:01:33
URL: http://delavmittliv.blogg.se/
Postat av: Petra

så jäkla vacker låt!:)

2011-09-12 @ 15:16:35
URL: http://enbartpetra.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0