Orkar inte ens starta datorn idag, imorse ...

img_6863 (MMS)

Orkar inte ens starta datorn idag, imorse drog jag o Mickis på en 5,5 km's mega intervall träning på spåret, hem och duschade och sen iväg till Uppsala, nya möbler till vardagsrummet.. Så nöjd. Dock 3 grejer som är fel, så måste tillbaka.. Men det blir nog inte så svårt om jag känner min mor rätt, bara o lirka lite.  Just nu ligger jag död, en sån jävla migrän.. Håller alla tummar för att den är borta imorgon, måste försvinna! Snart kommer fab hem från hockey, då ska det monteras, ingen lugn stund! Vi hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: L i e - Fucked up life

Vi vill ju såklart se för och efter bild på vardagsrummet sen ;D

2011-09-04 @ 20:56:52
URL: http://delavmittliv.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0