Det är med blandade känslor som jag på tor...

img_1002 (MMS)

Det är med blandade känslor som jag på torsdag jobbar min sista dag på hemtjänsten, enligt planerna iaf! Och självklart vill jag ta "farväl" av alla fina gummor&gubbar jag lärt känna på dom här 3 åren, vilket jag inte kommer få en chans till.. Men jag tänkte att idag börjar jag beta av dom jag hinner och jag möttes av tårar och lykokramar.. Fy vilken skit jobbig dag, jag och farväl går inte ihop och jag kommer sakna dom och alla fina arbetskollegor!  Till råga på allt mitt i all glädje jag ändå känner, kommer den där jobbiga tiden för den som älskar landet och är van med manma&pappas fina hus.. Vill ha mitt dröm hus på landet, ett stort kök med diskmaskin, många rum för framtida barn, öppen spis , ett stort sovrum med en hög säng med sänghimmel, en fet terass med en fet grill.. Jag tror ingen vet eller kan föreställa sig hur mycket jag längtar, varje jävla dag.. Och så kommer ett nytt program på tv, " älskling du har blivit en tjockis" fan vad jag känner mig så.. Åhhh. Nej, kommer vara ett par deppiga och tunga dagar nu, stå ut!!!


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0