Shoppade en hel del igår med Madde och bar...

img_4754 (MMS)

Shoppade en hel del igår med Madde och barnen, blev klar med fabs presenter osv.. Idag har jag jobbat från 10, och har två timmar kvar. Låt dem gå fort, sov jätte dåligt inatt och låg och vred och vände och tänkte på tatueringarna jag ska göra nästa vecka.. Vaknar och är säkrare än någonsin, så konstigt.. Fab möter mig vid jobbet och så ska vi köpa en stor spegel, vart den kommer hamna får ni se när tapeterna sitter på plats mm.. Bokad dag för det är den 16:e maj, världens bästa pappa.. Fabs födelsedag och vår fyra års dag kommer med andra ord bestå av slip damm, men någon annan ledig tid finns inte och då är det ända alternativet.. Hoppas att Sofie vill ta några drinkar med mig ikväll, och imorgon ser jag fram emot en trevlig kväll med trevligt sällskap!! :) ha en fin helg!


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0