Regnet öser ner utanför, det doftar Nybakt...

img_2340 (MMS)

Regnet öser ner utanför, det doftar Nybakta bullar i hela lägenheten, hockeyn har börjat och fab är alltså borta större delen av kvällarna.. Har så mycket att se fram emot och vill inget hellre än att hösten kommer med sin fantastiska charm, får gåshud när jag tänker på det.. Det räcker med kvava dagar som ändå slutar i regn. vill gå hem i höst kvällen hand i hand med den jag älskar mest, ta på mig stövlar, mössa och vantar och spendera kvällarna i ishockey rinken.. Love My life. Men den sista sommar kvällen får bli på lördag, halv åtta hos Linda och det kommer bli grymt, om jag känner Linda rätt!! Pöss


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0