Bebis namn.

Hur vet man att man väljer rätt namn? Jag tycker det är jätte svårt, tjej namn har jag haft bestämt i flera flera år.. Men pojk namn, det är så mycket svårare.. Vet inte om det vi pratat om verkligen är rätt? Man kanske ser det när han kommer ut? Så svårt.. Hade ni bestämt innan? Eller bestämdes det när bebisen tittade ut? ❤

Idag går vi in i vecka 32. Jag vill helst att tiden flyger iväg.. Ska ordna med havandeskaps papper i veckan & hoppas på det bästa.. Planerar att jobba fram till månad 8.. Så hoppas det går igenom. ❤



Kommentarer
Postat av: Petra

Fina killnamn. Dewin, traviz . Vincent ,loui, marvin, Mario, maximiliam.

2012-12-30 @ 12:30:05
URL: http://Enbartpetra.blogg.se
Postat av: Namn

Vilka namn funderar ni på?:)

2012-12-30 @ 16:18:40
Postat av: Therese

Vi hade bestämt namn innan hon tittat ut. Det var det ända namnet vi båda gillade och sen hette min älskade gammelmormor det. Alltså inget svårt val. Leila it is :)

2012-12-30 @ 22:03:35
URL: http://tisskisset.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0