Helgen.

Appen har legat nere och har inte hunnit sitta vid datorn.. I fredags efter Uppsala och Thuns åkte vi till mamma och pappa, käkade god middag, såg på film och Gustavsson.. I lördags segade vi hela morgonen och vid halv tre pälsade vi på oss för Brynäs utomhus match, helt sjukt kallt.. Aldrig i hela mitt liv kännt en sån smärta i fötterna, trodde jag skulle dö, typ. Hur som helst hur häftigt som helst och Brynäs vann.. Kom hem efter tolv någon gång, kikade på så mycket bättre och gick o lag oss..

I söndags var det dop för fina lilla Thyra.. Fotograferade så ska jobba lite med bilderna så visar jag några sen.. Marika ska få dom först också. ❤ Så himla fin vinter dag och mysigt.. Tog kort ute på hela familjen, så himla fina bilder.. Efter dopet blev vi bjudna på Kina hela familjen av mamma & pappa, hur gott som helst.. Igår jobbade jag och sen åkte vi till rånäs och firade Jonna.. Jätte mysigt. Svängde förbi mamma & pappa också och kikade på spat som har kommit, så jäkla nice,. Några år försent eftersom jag flytta hemifrån men får börja hänga där mer nu ändå.. Ligger vaken, fab har precis åkt till jobbet och någon vägrar låta mig sova.. Vill kunna säga att jag kommer kunna jobba alla dagar fram till jul nu utan problem, men jäklar vad tungt det faktiskt är.. Man glömmer dessutom att man faktiskt har en bebis i sig och kör på, inte helt ultimat.. Ska sova 2 timmar till sen upp o jobba.

Ha en fin tisdag! ❤


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0