Jul.

Vilken fantastisk jul, fick massor av det jag önskat mig och så fick både jag & fab nytt täcke & kudde i and dun.. Ska dock inte byta dom förns vi köper våran nya säng, för då känns det ännu mer lyxigt! Nästan alla bubblade på kvällen men vi valde att göra det dagen efter, snön vräkte ner och där satt vi hela morgonen kändes det som, helt underbart.. Igår kväll skulle vi gått på bio, men var så fullbokat så vi hoppade det.. En mys kväll hemma, känns så bra att ha en anledning till att slippa supa sig full, Gud vad jag inte saknar det.. Och Fabian har inte varit sugen på flera veckor, jag erbjuder mig faktiskt att gå ut nykter.. Imorgon ska vi shoppa, ska sälja garderoben på morgonen och sen till Uppsala.. Ska äntligen köpa spjälsängen ❤ och kanske nytt köksbord på en gång.. Våran nya säng får vänta lite.. Hoppas ni haft en fantastisk jul! ❤


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0