Night.

Fredag kväll, jag är solo ikväll och har ätit middag framför tv, det enda som fattades var ett glas vin eller nä, en iskall öl.. Längtar verkligen efter just något sådant, särskilt när man sitter hemma själv.. Fabian är på julbord i stan och sen skulle dom ut här i Norrtälje.. Jag har gjort klart alla 15 kransar och är rätt mör nu, har dessutom haft tre spindlar krypandes p mig så antar att en dusch vore på sin plats nu.. Ska bara städa undan, sen så.. Lät bli väckt inatt för att hämta fab, sådär jobbigt full.. Om det är något jag INTE saknar med alkohol så är det att dricka sig full, tänker tillbaka på alla gånger man varit sådär jobbigt full och mått dåligt hela dagen efter, nä tack!

Imorgon ska jag hämta Mikaeka i rösa halv tolv, sen ska vi till rånäs för julmarknaden, ska alltså sälja dörrkransarna där.❤ KOM & KÖP!
Söta mickan ska stå & hålla nig sällskap och hjälpa till att sälja.. Kan bli mysigt.. Sen på kvällen ska vi ha myskväll, så efterlängtat.. Nä en dusch nu. Ha en trevlig helg!!


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0