Tisdag.

8 timmars jobb avklarat, sista 1 och en halv timmen gjorde jag och Viktoria 20 lucia kransar, verkar blivit sjukt poppis i år.. Puh, så stressigt.. Hem och laga middag och nu har Fabian åkt och tränat, jag ska försöka hinna städa här hemma, tvätta en maskin tvätt & skriva inköpslista.. Tiden räcker inte till & kroppen skriker ifrån.. Men då lägger jag i en högre växel? Hatar mig själv ibland, så himla mycket.. Vill ha tusen armar och ben..

Jobbar till fredag, under dom dagarna ska jag hinna alla hushålls sysslor, handla allt inför julbak, mat etc. Och göra ett gäng dörrkransar till julmarknaden på lördag.. Nästa vecka är jag ledig en enda dag, och då hoppas jag hinna göra klart alla julklappar.. ❤ Jag har inte ens börjat slå in dom? När ska jag hinna det? Love my life.. Men eftersom jag inte ska jobba på ett år snart så får jag köra hårt nu..

Hoppas ni får en fin kväll!!


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0