Okej, tror knappt själv att jag sitter på ...

img_7096 (MMS)

Okej, tror knappt själv att jag sitter på en buss till Kista just nu! Har inte suttit på en buss på 2 år? Sen jag tog studenten närmare bestämt. Väldigt glad över det, för ack så dyrt det är.. Men känns skönt ändå och så fick jag ju äntligen åka dubbeldäckaren! Kom hem från jobbet 17:07 och "sprang" till bussen 17:21 ! Då hann jag byta äckel kläder, ta en raggardusch och klä på mig igen och dra. Puh! Ska dessutom åka bussen med laget hem, känns lagom lustigt.. Så är inte det här plus poäng som flickvän och hockey fru, då vet jag inte vad! Och kommer förmodligen avverka hockeyn från mitt liv, skämt o Sido. Ledig imorgon så kan tänka på att stressa ner då istället!  Hoppas eran kväll blir bäst!!


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0