Torsdag, var ju på hockey igår.. Låg väl i...

img_3383 (MMS)

Torsdag, var ju på hockey igår.. Låg väl i sängen halv två.. Seeeeent och Lite sömn, Men killarna kämpade hem ännu en vinst och det var helt sjukt spännande.. Är ganska stolt över mig själv som blivit intresserad på riktigt, förr kollade jag mest för att en flickvän ska, nu kollar jag för att det är kul! Slutar fyra idag och ska nog ta en liten powernap när jag kommer hem! Efter fabs träning ikväll kommer Johnny och käkar tacos med oss, killarna tar nog nån öl också! Och jag får vara chaffis! Trevligt ! Nä 1 timme kvar till lunch, sen några timmar kvar bara! Trodde jag skulle vara tröttare! Miss My hair so fucking much! Appråpå bilden! Ha en toppen dag!


Kommentarer
Postat av: Linda

Snygg!!!!

2012-02-10 @ 19:52:29
URL: http://missclefberg.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0