Haft två tuffa veckor, först tänderna och ...

img_4523 (MMS)

Haft två tuffa veckor, först tänderna och ovisshet i jobbet. Känt mig allmänt nere men försökt hålla den där lågan uppe, jobbade igår kväll och sen upp tidigt för jobb idag, lite annorlunda dag som resulterade i en timmes övertid och ingen rast, ingen mat eller dryck.. Är totalt död, och lederna värker? Känns så oskönt! Idag känner jag för att gå på fabians dröm, flytta till USA för alltid! Jävla grinkärring! Men fan. Imorgon jobb igen, sen ska jag träna! Skulle tränat med Sofie idag, men kommer somna när som helst! Mitt hjärta är på match, kommer hem runt halv två inatt. Så sjukt. Nä, godnatt? Halv nio? Det har nog aldrig hänt! Hoppas ni mår bra!!!! Juste, ljudet är tillbaka i min iPhone! Lite lycka ska det ju vara! Kyss&Kläm


Kommentarer
Postat av: Linda

Kram till dig!!

2012-01-16 @ 21:18:35
URL: http://missclefberg.blogg.se/
Postat av: camilla

Tack söta du! Hoppas denna dag blir bättre=)

2012-01-17 @ 13:37:01
URL: http://camillasdag.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0