Im still alive.

Här är det tyst. Lönen kom idag, och har redan handlat för 3000!
underbart. Mat 1000 kronor, herregud. Det är verkligen det absolut
bästa, att fylla hela kylen & frysen med godsaker.. samtidigt som
det är det allra värsta, 1000 kronor för 4 ynka påsar. BLÄ. menmen.
Var med mamma på stan idag och fyndade på rean.. Tror vi tar en
tripp till Uppsala på lördag också, måste till Ikea, Chili och Gränby
lite fort.. Fab har ju träning och match dagen lång så känns lika bra.
Imorgon ska vi äta middag i rånäs, och på lördag kommer tjejerna
på tapas kväll.. och sen dans natten lång.. efterlängtat.

Igår kväll bänkade jag mig framför livet blir bättre. Alltså det var
helt klart den bästa timmen på länge i tv väg, Anton Hysén i
mitt hjärta, iallafall i mitt "snygga kändisar" hjärta. Han är ju dessutom
lagd åt andra hållet, men vad gör det? Grym människa helt klart.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0