mini skridsko.

Herregud vilken söt skridsko, mina barn ska nog få spela hockey
trotts allt. helt bedårande. håller ni inte med? ♥ Fab & Dennis sitter
och spelar Fifa, sen åker vi o käkar och sen lämnar jag dem på spc
och åker hem en stund, sen blir det hockey kväll. Dom har match,
och inatt är det ju Sverige.. Känner att jag börjar bli en äkta
Hockey Fru..

Pappa var här och fikade idag, tur att någon ville komma iaf.
Bästa pappa, han gjorde rent spisen, ventilationen och fläkten.
Fick även en undervisning så jag någon gång lär mig, det är ju
verkligen det tråkigaste, jag har ingenting emot att städa, men sånt
inkl duschen & avloppen, det känns ju som ett mans göra?
 
Tror även jag pratade till mig en tapetsering, haha. Stackars
Pappa, men han gör ju oss glada iaf. och så får han fika.
Ge och ta är mitt motto det. Ha en fin kväll hörni!


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0