Tog sovmorgon imorse,  var uppe och kollad...

img_7562 (MMS)

Tog sovmorgon imorse,  var uppe och kollade på hockeyn inatt. Har sen varit en timme på gymmet, handlat mat och burit alldeles för tunga påsar.. Kom hem och körde igång med bakstuga, okej två sorter men ändå.. Vill så gärna smaka, som tur är försvinner alla påsar imorgon.. Får göra några andra glada iaf. Ska städa lite efter filmen jag tittar på.. Sen blir det sen middag med fab efter hans träning. Njuter av att vara ledig ons-lördag. Pappa ska komma med biobiljetter, som går ut den 25:e typ. Så vi har lite att göra. Jag är glad :)


Kommentarer
Postat av: Emelie - EMELIESPLACE

Svar: Tack! Jag använder mig endast av Adobe Photoshop CS3. Jag har laddat ner gratis brushes och typsnitt :)

Ha det gott!

2012-01-04 @ 22:22:42
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0