Torsdag.

Lägenheten skiner & jag är på spurdlande humör.. Vill rensa garderoben
och förrådet. Nästa gång jag är lång ledig så jäklar, då ska här kastas!
Helt sjukt att vi har samlat på oss såhär mycket skit på bara nästan två år.
Ja om två månadet har vi bott här i två år, hur sjukt? Känns rätt overkligt
med tanke på att vi varit tillsammans i fyra år om 4 månader, känns som
mer.. min lilla älsklings kille. Vet ni vad, åtta bio biljetter har vi nu att göra
av med, till den 25:e. blir tajt. Har ni sett trailern till " En gång i Phuket"
Måste se den, dessvärre har den preimär den 3 Februari, så vi missar det
på håret.. Nej, ska försöka få i mig något o äta, har visst glömt bort frukosten
idag. suck. Ingen motivation till mat när jag knappt får äta något. Det får
jag visst, men ingenting speciellt gott!

Har dessutom en massa fikabröd ligger, eftersom det är lång helg nu så
kunde inte fab ta med allt till jobbet, så osmart är jag. Så vill ni ha fika,
komsi komsi. Ha en fin dag, solen skiner och tänker ta mig en promenad! ♥




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0