min helg.


Haft en super bra helg, i lördags kom dennis, lagge, daniel och teresia hit..
Bjöd på 2 rätters och hade en sjukt trevlig kväll med schlager och s&k.
Igår tog jag det lungt, bakade och brände en plåt med kakor, råkade
komma åt grader knappen så luktade helt sjukt äckligt här hela dagen &
kvällen, men lyckades göra två formar med nougat kakor och en plåt med
nutella kakor, helt galet gott.. Fabian får med till jobbet o pappa o dom ska
också få.. Idag skulle jag ha jobbat & jag ville verkligen det men igår fick
jag helt sjukt ont i halsen, jag som ALDRIG är sjuk.. låg och tyckte synd om
mig själv och försökte få lite fabian sympati.. Hoppas han kommer hem
med nyponsoppa till mig idag, det är typ vad jag kan äta just nu..
Juste, i lördags kväll mitt i ett roligt konka uppdrag blev jag akut kissnödig
och såklart åkte mobilen med in på toan och rätt ner i toan, och slutade
fungera.. Ledsna jag deppade inte vidare, men när alla åkt hem o jag var
som mest frustrerad börjar den funka.. Tack gode gud, äntligen lite tur
på min sida.. Ha en fiiiiiiiiiiiin dag, puss & kram. ♥


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0