Dopet igår blev även ett bröllop som jag l...

img_8614 (MMS)

Dopet igår blev även ett bröllop som jag lyckats hålla tyst om i 5 jävla månader, känns ganska ovanligt för att vara jag.. Efter en kaos artad jobb dag i fredags, åkte vi direkt till Madde & John, sista dukningen, sen vidare till rimbo, hämtade cupcakes och sen hem till dem igen, grillning och sen var dax att göra min första brudbukett, kommer inte göra någon mer oasis bukett tror jag, binderi är så mycket enklare.. Sen cyklade jag & fab hem efter tolv, klockan ringde igen klockan åtta och då stod bla håruppsättning på schemat, ja mitt stress hjärta har iaf nått Max flera gånger om, ett jätte fint överraskande bröllop.. Och efter det iväg till Hummelbol för firande av Johnny, hem i hyfsad tid och somnade pladask.. Har nu lunch på jobbet, och efter det ska jag ta en lång kall dusch, laga en fet middag och sitta på balkongen och se solen gå ner över vattnet med en kall öl.. Trotts allt så hinner jag med det där lilla extra hela tiden.. Livet är bra fint ändå!


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0